Відверта розмова.

 Насправді тема дуже важлива та дуже гостра.

Батьки: "Ми точно вийдемо в норму? Ви можете нам це гарантувати?"
Це некоректне питання часто ставлять батьки фахівцям. І що я вам на це відповім? - Ні! Я не можу дати таку гарантію! І якщо Вам хтось із спеціалістів обіцяє, що дитина на 100 відсотків "вийде в норму", то втікайте від такого фахівця!
Не один адекватний фахівець у здоровому глузді такого пообіцяти не може! Я навіть сказала б не має права обіцяти! Чому?
Та тому, що є діагнози, з якими так звана норма просто неможлива – це по-перше!
По-друге - дитина не телефон, не холодильник і не телевізор! На роботу його організму та нервової системи не можна дати гарантію! По-третє-є величезна кількість різних нюансів, індивідуальних особливостей і так далі. По-четверте - не один фахівець не може знати заздалегідь, як поведеться дитина в процесі корекції! Це просто неможливо передбачити!
Ось скажіть, привівши нормотипну дитину у спорт, тренер може дати Вам 100-відсоткову гарантію, що зробить з неї олімпійського чемпіона? Звичайно, ні! Чи вчитель на лінійці першого вересня може дати гарантію, що через 11 років ваша дитина стане золотим медалістом? Ні і ще раз ні!
У житті є речі, на які не можна отримати 100% гарантію, і корекційна робота на жаль одна з них. Я не можу гарантувати 100-відсотковий результат, але я точно можу гарантувати, що у своїй роботі прикладаю максимум зусиль, щоб досягти максимально можливого результату! Я завжди намагаюся стрибнути вище за свою голову, і добитися іноді неможливого! Я беру в роботу складних дітей, про яких половина фахівців скажуть – це марно, і витягую їх наскільки це можливо! Я не опущу руки і продовжуватиму шукати різні виходи, як би складно не було - Ось на це я можу дати гарантію!

Коментарі

Популярні публікації