План роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
практичного психолога
Ковальчук Людмили Юріївни
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
|
1
|
6/04
2020
|
1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи
практичного.
3. Складання плану
роботи на карантин.
4. Опрацювання фахової літератури.
|
10.00 – 12.00
09.00-11.00
12.00-15.00
15.00-16.00
|
|
2
|
7.04.
2020
|
1. Робота зі шкільною документацією.
2. Онлайн робота з педагогами
через «клас рум» ТЕСТ «Стан вашої нервової системи»
(за К. Лібельтом)
3. Самоосвіта. Перегляд
онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта» «Налагодження
дисципліни. Подолання агресивності».
|
10.00 –11.00
10.00 – 11.00
11.00 – 15.00
|
|
3
|
8.04.
2020
|
1. Робота з
над відео –проектом « Наше сьогодення»
(робота з педагогами та учнями»
2. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі
«Edera» «З учнями про освіту та кар’єру».
4. Індивідуальні консультації для педагогів в телефонному
та онлайн режимі.
5. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів
на веб сайті закладу для учнів «Готуємося до ЗНО: практичні поради батькам».
|
10.00 -12.00
12.00-14.00
14.00- 15.00
15.00-16.00
|
|
4
|
9.04.
2020
|
1. Пошук онлайн-тестів
для педагогічного колективу.
2. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення
матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків, «Як пережити карантин і
залишитися спокійними батьками».
3. Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами для практичного психолога.
|
10.00-11.00
11.00 - 12.00
12.00-14.00
15.00- 16.00
|
|
5
|
10.04.
2020
|
1.Упорядкування журналу щоденного обліку роботи
практичного психолога.
2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та
учнів в телефонному та онлайн режимі.
3. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів
«10 способів покращити увагу», Вправи для роботи з дітками з
інтелектуальними порушеннями (для батьків).
4. Самоосвіта. Перегляд
онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини
до школи: діагностика та рекомендації».
|
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
6
|
13.04.
2020
|
1. Написання корекційно-розвиткової
програми для учнів з проявами аутистичного спекту.
2. Спільна онлайн
робота над проектом «Арт-терапія, як засіб психологічного розвантаження» з
учніми 8-11 класу .
4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній
платформі «На Урок» з теми: «Робота з
дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі».
|
10.00– 13.00
14.00 – 15.00
15.00 - 16.00
14.00-16.00
|
|
7
|
14.04.
2020
|
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету
психології.
2. Дистанційна індивідуальна робота з батьками дитини з
проявами РАС
3. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів
«Математичні лабіринти», «Вправи для розвитку просторової уваги» ( для
майбутніх першокласників)
|
10.00-11.00
12.00-14.00
15.00-16.00
|
|
8
|
15.04.
2020
|
1. Написання корекційно-розвиткової програми для учнів з
проявами аутистичного спекту.
3. Спільна онлайн робота над проектом «Арт-терапія, як
засіб психологічного розвантаження» з учніми 8-11 класу .
4. Дистанційна індивідуальна робота з батьками дитини з
проявами РАС
5. Підготовка
до занять онлайн з учнями.
|
10.00- 12.00
12.00-13.00
14.00-15.00
15.00 - 16.00
|
|
9
|
16.04.
2020
|
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету
психології.
2. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками розміщення
рекомендацій на веб сайті закладу «Дитячі страхи і пандемія», розміщення для перегляду відеоролика на тему:
«Карантиноправила».
3. Перегляд онлайн-вебінару «Закінчення навчального року,
робота шкіл у період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020
році
|
10.00-11.00
11.00-13.00
13.00-14.00
14.00 – 15.00
|
|
10
|
17.04.
2020
|
1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі
«Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби».
2. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній
платформі «Всеосвіта» з теми: «Страхи
і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання».
3. Дистанційна індивідуальна робота з батьками розміщення
рекомендацій на веб сайті закладу «Як підлітку сформувати особисту думку»,
«Як навчити дитину керувати своїми емоціями».
4. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету
психології.
|
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
11
|
20.04.
2020
|
1. Написання корекційно-розвиткової програми для учнів з
проявами аутистичного спекту.
2. Оформлення річного звіту ( написання аналітичної
довідки)
|
10.00-15.00
15.00-16.00
|
|
12
|
21.04.
2020
|
1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи
практичного психолога.
2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету
психології.
3. Спільна онлайн робота над проектом до роковин на чорнобильській АС з учніми
6-10 класу .
|
10.00-11.00
11.00-13.00
13.00-15.00
|
|
13
|
22.04.
2020
|
1. Підготовка,
підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної
готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».
2. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та
учнів в телефонному та онлайн режимі.
3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній
платформі «На Урок» з теми: «Використання арт-терапії у школі: теорія і практика».
|
10.00- 11.00
11.00-13.00
13.00-14.00
|
|
14
|
23.04.
2020
|
1. Самоосвіта. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Синдром гіперактивності
і дефіциту уваги в учнів».
2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного
мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ
ступеня».
3. Самоосвіта. Проходження
онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта»
4. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду
відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко
|
10.00– 11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
14.00-15.00
|
|
15
|
24.04.
2020
|
1.Розміщення рекомендацій на веб сайті закладу батькам,
учителям та педагогам «Профілактика стресів».
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Пошукова робота в мережі
Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.
4. Спільна
онлайн робота над проектом до роковин
на чорнобильській АС з учніми 6-10 класу .
|
10.00- 11.00
12.00-14.00
14. 00-16.00
|
|
Коментарі
Дописати коментар