План роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
практичного психолога
Ковальчук Людмили Юріївни

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
1

6/04


2020
1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного.
 3. Складання плану роботи на карантин.
4. Опрацювання фахової літератури.
10.00 – 12.00
09.00-11.00
12.00-15.00
15.00-16.00





2




7.04.
2020
1. Робота зі шкільною документацією.
2. Онлайн робота  з педагогами через «клас рум» ТЕСТ «Стан вашої нервової системи» (за К. Лібельтом)
3. Самоосвіта. Перегляд  онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта» «Налагодження дисципліни. Подолання агресивності».

10.00  –11.00
10.00 – 11.00


11.00 – 15.00









3

8.04.
2020
1.  Робота з над  відео –проектом « Наше сьогодення» (робота з педагогами та учнями»
2. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «З учнями про освіту та кар’єру».
4. Індивідуальні консультації для педагогів в телефонному та онлайн режимі.
5. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів «Готуємося до ЗНО: практичні поради батькам».
10.00 -12.00

12.00-14.00

14.00- 15.00

15.00-16.00





4




9.04.
2020
1. Пошук  онлайн-тестів для педагогічного колективу.
2. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків, «Як пережити карантин і залишитися спокійними батьками».
3. Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами для практичного психолога.
4. Самоосвіта «Феноменологія аутизму»  
10.00-11.00
11.00 - 12.00


12.00-14.00


15.00- 16.00




5



10.04.
2020
1.Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.

2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

3. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів «10 способів покращити увагу», Вправи для роботи з дітками з інтелектуальними порушеннями (для батьків).

4. Самоосвіта. Перегляд  онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації».
10.00-11.00


11.00-12.00


12.00-14.00



14.00-16.00




6


13.04.
2020
1.     Написання корекційно-розвиткової програми для учнів з проявами аутистичного спекту.

2.  Спільна онлайн робота над проектом «Арт-терапія, як засіб психологічного розвантаження» з учніми 8-11 класу .
4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі».

10.00– 13.00


14.00 – 15.00


15.00 - 16.00

14.00-16.00







7
14.04.
2020
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.
2. Дистанційна індивідуальна робота з батьками дитини з проявами РАС

3. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів «Математичні лабіринти», «Вправи для розвитку просторової уваги» ( для майбутніх першокласників)
10.00-11.00


12.00-14.00


15.00-16.00

8
15.04.
2020
1. Написання корекційно-розвиткової програми для учнів з проявами аутистичного спекту.
2. Самоосвіта. «Феноменологія аутизму»  
3. Спільна онлайн робота над проектом «Арт-терапія, як засіб психологічного розвантаження» з учніми 8-11 класу .
4. Дистанційна індивідуальна робота з батьками дитини з проявами РАС
5. Підготовка до занять онлайн з учнями.

  10.00- 12.00


12.00-13.00


14.00-15.00

15.00 - 16.00



9

16.04.
2020
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.
2. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками розміщення рекомендацій на веб сайті закладу «Дитячі страхи і пандемія», розміщення  для перегляду відеоролика на тему: «Карантиноправила».
3. Перегляд онлайн-вебінару «Закінчення навчального року, робота шкіл у період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році
10.00-11.00


11.00-13.00


13.00-14.00

14.00 – 15.00




10
17.04.
2020
1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби».
2. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми:  «Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання».
3. Дистанційна індивідуальна робота з батьками розміщення рекомендацій на веб сайті закладу «Як підлітку сформувати особисту думку», «Як навчити дитину керувати своїми емоціями».
4. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.
10.00-11.00



11.00-12.00


12.00-14.00
 


14.00-16.00



11
20.04.
2020
1. Написання корекційно-розвиткової програми для учнів з проявами аутистичного спекту.
2. Оформлення річного звіту ( написання аналітичної довідки)

10.00-15.00

15.00-16.00

12
21.04.
2020
1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.
2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.
3. Спільна онлайн робота над проектом  до роковин на чорнобильській АС з учніми 6-10 класу .



10.00-11.00

11.00-13.00


13.00-15.00


 

13
22.04.
2020
 1. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».
2. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.
3. Самоосвіта.  Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Використання арт-терапії у школі: теорія і практика».
10.00- 11.00


11.00-13.00

13.00-14.00




14
23.04.
2020
1. Самоосвіта. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів».
2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».
3. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта»
4. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко

10.00– 11.00


11.00-12.00


12.00-14.00

14.00-15.00






15




24.04.
2020
1.Розміщення рекомендацій на веб сайті закладу батькам, учителям та педагогам «Профілактика стресів».
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.
4. Спільна онлайн робота над проектом  до роковин на чорнобильській АС з учніми 6-10 класу .


10.00- 11.00



12.00-14.00

14. 00-16.00











































Коментарі

Популярні публікації