Індивідуальний план роботи
практичного психолога
Ковальчук Людмили Юріївни
під час дистанційної роботи
Добровеличківської
ЗЗС0 І-ІІІ ст.№2
з 19.03.20р. по
03.04.20р.
№
з/п
|
Дата
|
Час
роботи
|
Напрям діяльності
|
Зміст роботи
|
1.
|
19.03.20
|
9.00-11.00
|
Організаційно-методична
|
Робота на сайті «Для турботливих батьків»
Заповнення журналу
роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині.
|
11.00-12.00
|
Організаційно - методична
|
Навчання по створенню тестів в Googl Forms ( перегляд відео,
практична частина).
|
||
12.00-13.00
|
Просвіта
|
Інформування учнів,батьків через мережу інтернет «Що
потрібно знати про коронавірус», «Як організувати розвиткові заняття в
домашніх умовах».
|
||
13.00-15.00
|
Організаційно - методична
|
Підвищення професійної майстерності шляхом
прослуховування вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час
карантинних заходів», на сайті «На Урок».
|
||
2.
|
20.03.20
|
9.00-10.00
|
Організаційно-методична
|
Робота з документацією практичного психолога.
|
10.00-11.00
|
Організаційно-методична
|
Опрацювання Наказів МОН,
методичних рекомендацій.
|
||
11.00-13.00
|
Консультування
|
Консультація батьків дітей з особливими потребами в
онлайн режимі.
|
||
14.00-16.00
|
Консультування
|
«Протидія та
попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на сайті «Турботливі батьки».
|
||
3.
|
23.03.20
|
9.00-10.00
|
Організаційно-методична
|
Заповнення журналу роботи практичного психолога.
|
10.00-12.00
|
Консультування
|
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням,
батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.
|
||
12.00-13.00
|
Просвіта
|
Інформування батьків, учнів через мережу інтернет
«Досить істерик» підтримуючи курси: підбірка ігор, статей, сімейних фільмів.
|
||
13.00-15.00
|
Організаційно-методична
|
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта»,
перегляд вебінарів.
|
||
4.
|
24.03.20
|
9.00-10.00
|
Організаційно - методична
|
Робота з документацією практичного психолога.
|
10.00-12.00
|
Розвиткова діяльність
|
Ігри,
за допомогою яких дитина буде розвивати мовлення, математичні здібності та
мислення ДВАДЦЯТЬ
ВЕСЕЛИХ
За матеріалами Оsvita.ua
|
||
12.00-13.00
|
Організаційно-методична
|
Робота з психодіагностичним інструментарієм.
|
||
13.00-15.00
|
Організаційно-методична
|
Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового
способу життя в учнівському середовищі.
|
||
15.00-16.00
|
Організаційно-методична
|
Навчання по налаштуванню автоматичного оцінювання Googl Forms.
|
||
5
|
25.03.20
|
9.00-10.00
|
Організаційно-методична
|
Робота з документацією практичного психолога.
|
10.00-11.00
|
Просвіта
|
« Баночки щасття»
Підготовка інформації «26 способів зайняти дитину вдома
під час карантину». Іінформування батьків через мережу інтернет.
|
||
11.00-13.00
|
Консультування
|
«Діагностика затримки психічного розвитку: нащо
звертати увагу батькам?»
Дистанційні індивідуальні консультації учням, батькам.
|
||
13.00-14.00
|
Організаційно-методична
|
Робота з платформою Googl Forms, складання тестів
|
||
14.00-16.00
|
Організаційно-методична
|
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта»,
перегляд вебінарів
|
||
6.
|
26.03.20
|
9.00-10.00
|
Організаційно - методична
|
Робота з документацією практичного психолога.
|
10.00-12.00
|
Організаційно - методична
|
Казкотерапія
Вибір казок для
дітей в самоїзоляції повчального характеру.
|
||
12.00-14.00
|
Консультування
|
Діти з особливими потребами у звичайних закладах. Право на повноцінне життя.
|
||
14.00-16.00
|
Підвищення
кваліфікаціі
|
Проходження ІV Модулю курсу «Протидія та попередження булінгу
(цькуванню) в закладах освіти» на сайті едера.
|
||
7.
|
27.04.20
|
9.00-10.00
|
Організаційно-методична
|
Робота з документацією практичного психолог.а
|
10.00-11.00
|
Організаційно-методична
|
Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового
рівня практичного психолога.
|
||
11.00-13.00
|
Організаційно-методична
|
Продовження вивчення питання розвитку дітей з
аутистичним спектом. ( Написання корекційно-розвиткової програми діти РАС та
кіностерапія)
|
||
13.00-16.00
|
Організаційно-методична
|
Підготовка, підбір матеріалів до «Вивчення психологічної
готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».
|
||
8.
|
30.03.20
|
9.00-10.00
|
Організаційно-методична
|
Робота з документацією
практичного психолога.
|
10.00-12.00
|
Просвіта
|
Поради для батьків та педагогів
діти РАС до міжнародного дня дітей з розладами РАС.
|
||
12.00-14.00
|
Консультування
|
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам
(за запитом).
|
||
14.00-16.00
|
Організаційно-методична
|
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта»
проходження курсів за власний рахунок «Розвиток особистості на всіх вікових
етапах життя»
|
||
9.
|
31.03.20
|
9.00-11.00
|
Організаційно-методична
|
Корекція плану роботи практичного психолога на ІІ
семестр.
|
11.00-12.00
|
Організаційно-методична
|
Опрацювання фахової літератури.
|
||
12.00-14.00
|
Організаційно-методична
|
Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).
|
||
14.00-15.00
|
Організаційно-методична
|
Заповнення журналу роботи практичного психолога.
|
||
10
|
1.04.20
|
10.00-11.00
|
Консультаційна
|
Поради для
батьків.
Досвіт,
помилки та підтримка - найкращі вчителі. Інформація
на основі книги "Досить істерик!".
|
|
Організаційно-методична
|
Підготовка матеріалу для кращого розвитку під час
карантину в домашніх умовах сенсорної системи у дітей.
|
||
11.00-13.00
|
Самоосвіта
|
Робота над корекційно-розвитковою програмою « Діти
РАС та корекція за допомогою кіностерапії»
|
||
13.00-16.00
|
Консультація
|
Мережа вайбер та сайт «Для турботливих батьків» Сім способів підготувати дитину з
аутизмом до читання.
|
||
11
|
2.04.20
|
10.00-11.00
|
Самоосвіта
|
Опрацювання фахової літератури. «Книга про аутизм.»
|
|
|
11.00- 13.00
|
Консультаційна
|
«ПІДЛІТОК
І БАТЬКИ.» (Питання та відповіді
в онлайн режимі)
|
13.00-16.00
|
Організаційно-методична
|
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта»
проходження курсів за власний рахунок «Розвиток особистості на всіх вікових
етапах життя»
|
||
|
3.04.2020
|
10.00-12.00
|
Самоосвіта
|
Робота над корекційно-розвитковою програмою « Діти
РАС та корекція за допомогою кіностерапії»
|
|
|
12.00-13.00
|
Консультаційна
|
Нейропсихологічні гри.
Користь для розвитку психічних процесів та позитивний вплив на розвиток
математичних здібностей.
|
14.00-16.00
|
Просвіта
|
Як якісно
витримати складнощі у вихованні дітей? |
||
|
|
|
||
|
|
|
Практичний психолог Ковальчук Л.Ю
Коментарі
Дописати коментар